bet365 pariuriwebsite bet365bet365 bonus

CEFORA Business School

propune un ciclu de invatamant profesional superior de 3 ani, din care primii 2 ani sunt de formare in alternanta, iar al 3-lea an este la distanta pentru obtinerea diplomei de nivel licenta ESA3 Paris „Chargé d’affaires commerciales, marketing et internationales” 
In contextul actual al unei concurente puternice, intreprinderile trebuie sa isi revizuiasca abordarea comerciala, cu ajutorul aportului adus de marketing. In acest context, intreprinderile au nevoie de salariati specializati, competenti in tot ce tine de actiunea comerciala in general, de organizarea de campanii de comunicare/promovare, instrumente de marketing direct, realizarea de studii de piata. Centrul de Formare Cefora propune un ciclu de invatamant profesional superior de 3 ani, din care primii 2 ani sunt de formare in alternanta, iar al 3-lea an este la distanta pentru obtinerea diplomei de nivel licenta ESA3 Paris „Chargé d’affaires commerciales, marketing et internationales” (Responsabil de afaceri comerciale internationale si marketing) Diploma ii pregateste in general pe stagiari in vederea exercitarii activitatilor specifice din domeniile de vanzari si marketing.  

ANUL I si II : FORMARE IN ALTERNANTA

Formarea in alternanta defineste un sistem de pregatire care cuprinde o combinatie intre cursuri si experienta de lucru. Cf. Planingului de alternanta. Cursantul lucreazaa in intreprindere in acelasi timp cat studieaza in cadrul Centrului de Formare, pe durata celor 2 ani de alternanta. Aceste cursuri au ca obiectiv sa ofere cursantilor insusirea tehnicilor de organizare, de gestiune si de animare comerciala. In activitatea curenta si in gestiunea proiectelor, el pune in aplicare noile tehnologii de informare si comunicare. Activitatea sa se desfasoara in domeniul managementului unitatilor comerciale, in gestionarea relatiei cu clientul, gestionarea si animarea ofertei de produse si servicii. Pe parcursul celor 2 ani de formarein alternanta, studentul participa la:
  • 34 saptamani de formare teoretica
  • 1028 ore de curs
  • 62 saptamani de stagii practice in organizatii Studentul are de asemenea drept la 4 saptamani de vacanta/concediu pe an.

Formare generala

Economie Generala (34 ore/an)

Abordare metodologica. Fundamentele stiintelor economice. Functii economice. Finantarea economiei. Relatii economice internationale. Economie mondiala. Dobandirea unor notiuni de baza in analiza, calculul probabilitatilor, statistici inferentiale in scopul de a utiliza cu eficienta datele cifrate ale companiei si de a urmari evolutia acesteia.

Economia intreprinderii (51 ore/an in anul I si 25,5 ore/an in anul II)

Furnizarea instrumentelor teoretice care sa permita stagiarilor sa aiba o mai buna viziune globala asupra problemelor economice si a metodelor si tehnicilor utilizabile in economie in special in economia intreprinderii, a gestiunii, si in marketing etc. Aceasta disciplina isi propune de asemenea sa permita obtinerea unor pre-conditii necesare in special pentru accesul stagiarilor la cursurile bachelor sau master ale anumitor universitati si parteneri internationali.

Drept comercial (42,5 ore/an)

Abordare metodologica. Obiectivul este acela de a face un tur de orizont printre marile principii si notiuni de drept prin intermediul unor exemple practice numeroase utilizate in scopul de a facilita intelegerea. Cadru juridic al activitatii economice. Activitatea economica si mecanismele juridice fundamentale. Intreprinderea si activitatea comerciala. Relatiile juridice ale intreprinderilor cu salariatii lor. Relatiile juridice ale intreprinderii cu consumatorii. Relatiile interorganizationale. Legi si tratate internationale din domeniul comercial.

Cultura generala - geopolitica (38 ore/an)

Aceasta disciplina vizeaza analizarea culturilor straine si intelegerea impactului acestora in negociere si management. De asemenea aceasta disciplina permite o mai buna intelegere a mentalitatilor speccifice anumitor tari (China, Japonia, Arabia Saudita) in special prin intermediul expozeurilor realizate de catre stagiari, reluate si comentate de catre profesor. O cunoastere aprofundata a mediului cultural, social, geopolitic si istoric este determinanta pentru repozitionarea intr-un context mai larg si semnificativ a tuturor evenimentelor de actualitate in Franta, in Europa si in lume.

Limba engleza (68 ore/an)

Studierea vocabularului comercial si economic, deprinderea comunicarii eficiente la nivel organizational si in relatia comerciant-client, intocmirea documentelor specifice domeniului comercial in limba engleza. Tehnicile rezumatului, ale prezentarii si sintezei de documente sunt pregatitoare pentru proba scrisa la examen. Antrenament pentru exprimarea orala si scrisa aplicata in situatii profesionale. Studiul de reviste si de ziare straine. Redactarea de mailuri Comerciale.

Formare profesionala

Marketing (59,5 ore/an)

Aceasta disciplina vizeaza sa faca cunoscut rolul marketingului in cadrul intreprinderii, aratand cum pot fi puse in practica elementele de marketing mix in scopul de a atinge obiectivele strategice ale societatii, tinand in acelasi timp cont si de context(piata, concurenta, comportamentul consulatorului) si de resursele companiei. Sa inteleaga rolul marketingului in cadrul companiei precum si interactiunile acestuia cu celelalte departamente din companie. Sa analizeze piata si sa inteleaga deciziile consumatorilor.. Sa defineasca/ Sa evalueze o strategie de segmentare si de pozitionare pe piata Sa aleaga o strategie de marca si o strategie concurentiala Sa redacteze si sa sustina un plan de actiune comerciala.

Management si Gestiune comerciala (52,5 ore in anul I, 68 ore in anul II)

Obiectivul acestei discipline este acela de a permite stagiarului sa isi creeze si sa puna in practica propriile instrumente de analiza pentru evaluarea unei activitati profesionale, precum si in scopul de a aprofunda si perfectiona propriile analize in domeniul gestiunii.
  • fundamentele managementului
  • managementul unitatii comerciale
  • managementul echipei
  • organizarea echipei
  • management de proiect
  • gestiunea curenta a unitatilor comerciale
  • gestiunea investitiilor
  • gestiunea ofertei
  • gestiune previzionala
  • evaluarea performantelor unitatii comerciale

Comunicare si negociere (119 ore/an)

Unul din obiectivele acestei discipline este acela de a-i pregati pe stagiari sa faca fata exigentelor unei recrutari. Aceasta disciplina permite abordarea si cunoasterea unei game variate de meserii in domeniul vanzarilor precum si insusirea instrumentelor si tehnicilor de negociere si de management. Favorizeaza lucrul in echipa, impartirea rolurilor si luarea deciziilor. Vizeaza punerea in situatia de a conduce o companie virtuala intr-un mediu concurential si permite studentilor sa faca astfel legatura intre diferitele discipline predate.

Informatica (17 ore/an)

Permite stagiarilor sa utilizeze instrumente de tipul Excell, PPS, Microsoft Word/ OpenOffice etc. si sa stie sa constituie un dosar complet in cadrul caruia sa utilizezetoate programele informatice invatate.
  • informatia comerciala, resursa strategica
  • organizarea informatiei
  • munca colaborativa
  • informatica aplicata in gestiunea relatiei cu clientii
  • informatica aplicata in gestiunea ofertei
  • informatica aplicata in gestiunea unitatatii comerciale
  • prezentarea si difuzarea informatiei comerciale

Contabilitate (15,5 ore in anul I si 25,5 ore in anul II)

Sa descopere si sa puna in aplicare principiile de baza ale contabilitatii generale si sa stie sa efectueze operatii simple. Sa inteleaga documentele de sinteza (bilant si declaratie de venituri) si sa inteleaga care sunt implicatiile acestora pentru intreprindere. Sa stie sa puna in perspectiva deciziile antreprenorului cu implicatiile lor contabile. Sa inteleaga bazele de interpretare pentru documentele de sinteza.  

Stagiul de pregatire profesională

Cursantii efectueaza un stagiu in intreprinderi cu o durata totala de 62 saptamani repartizate in cei doi ani de formare. Stagiul are ca obiectivi : a)Punerea in practica in cadrul intreprinderii a cursurilor teoretice si a metodelor parcurse in scoala, descoperirea mediului profesional, facilitarea integrarii in companie, achizionarea de competente profesionale in situatii reale de lucru, furnizarea unei activitati cu impact masurabil asupra activitatii intreprinderii; b) Acumularea competentelor si tehnicilor profesionale: asimilarea procesului de supply chain, activitate de teren, formare pe produse, linii de produse, asimilarea politicii comerciale/marketing si a manierei de implementate in teren; c)Verificarea inclinatiilor si aptitudinilor necesare pentru integrarea intr-o bransa profesionala, pentru a lucra intr-un anumit tip de organizatie si pentru a exersa o anumita meserie, adica finalizarea propriului proiect personal. In plus fata de acest stagiu, ei efectueaza, in aceleasi intreprinderi, misiuni de pregatire a proiectelor profesionale, avand ca scop: furnizarea unei activitati cu impact masurabil asupra activitatii intreprinderii

ANUL III : la distanta

Al treila an este sub forma de invatamant la distanta cu prezenta obligatorie la 65 de ore de seminarii pe parcusul a 10 zile. Acesta reprezinta o forma flexibila de organizare a activitatii didactice, conceputa pentru nevoile celor care doresc sa invete fara a-si intrerupe activitatea profesionala. Specificitatea acestei forme de invatamant se releva prin conceptia modulara, ritmul si locul de invatare, metodologia invatarii si sistemul de asigurare a calitatii. Cursanti din anul trei beneficieaza de o platforma e-learning foarte eficienta atat in pregatirea studentilor la forma de invatamant la distanta dar si pentru evaluarea acestora. Aceasta va oferi informatii rapide, actualizate si structurate, intr-o forma accesibila.
biletul zilei de azi biletul zilei de azi de la oddstake.com pariuri sportive online