Comunicarea în relațiile profesionale

Asculta, creează și relaționează eficient în business.

Tematici și Obiective:

Obiectivele comunicării
Discutarea motivelor pentru care comunicarea eșuează.
Definirea conceptului de Comunicare în cadrul echipelor de lucru.
Ascultarea activa, metoda sigura de a îmbunătăți relații.
Ascultarea profunda-exercițiu de impact.
Principiile psihologice fundamentale folosite de experții puterii de convingere.
Înțelegerea importantei și slăbiciunilor comunicării.
Observare fără evaluare.
Pașii elaborării unei strategii de îmbunătățire a comunicării în cadrul organizației.
Plan de acțiune.
Comunicarea intre angajați (Canale formale, canale informale)
Comunicarea intre angajați și client/furnizori (comunicare externa operaționala)
Codul de etica și beneficiile comportamentului adecvat în cadrul comunicării organizaționale
Tehnici de comunicare specifice: Comunicarea scrisa
Redactarea profesionala a materialelor scrise, de prezentare, rapoarte, etc.

Număr de participanți : 12
Durata training-ului : 8 ore